Thursday, May 20, 2010

NEW PHONE!!

0
Hai Guys...How r U...Hope u ol orite...If u read my title of di phone may be u know what i will story story here...Aku baru jer beli handphone baru, bukan satu tapi dua..Tapi aku bukan nak guna dua2 sekali, the other is for my beloved wife...


SONY ERICSON T715

Aku punya pon S.E T715 dan yang satu lagi S.E F305. Bukan aku kata kaya tapi memang dah lama berniat nak beli pon, di sebabkan aku malas nak pegi kedai2 pon buat sakit kaki aku jer berjalan so aku pun buka lah mudah.com tengah2 buat survey aku pun terzumpalah ngan pon ni, bukan sebab aku minat ngan sony tapi dia punya harga kira ok lah dan lagi ok bila tgok dia punya spec...Pon ni dua2 jenis flip, coz i like flip not flop hehehehe...

SONY ERICSON F305

Lama juga lah aku dok cari2 pon yang lain tapi di sebabkan harga yang menawan n spec ok n kira cantiklah juga so aku decide terus beli. Aku pun sms lah orangnya iklan tu, deal punya deal aku pun dapatlah RM830 untuk dua pon ni...kira ok lah kan.....Lagi pun yang bestnya, pon tu siap di hantar kat tempat aku tinggal (dekat2 ngan tempat aku tinggallah..)..

Merasa jugalah aku pakai pon baru, setelah sekian lamanya...hahaha..eh riaklah pula.. Alhamdulillah syukurr...So that's it..Hope my wife like this phone...aminnn....

No Response to "NEW PHONE!!"