Monday, May 17, 2010

My Phone No = RM500 or RM500+

4
Hye all...

This is the true story...2 or 3 weeks ago someone calling me, when i checked the number it is similar wif my phone number but the difference is, that number is 016 n my number 012...For the first time i c dat number, i ask myself why my number calling my own number..hahahaha..but then i realize that is the digi number not my maxis number..

So, aku pun jawablah, i'm not suprise his speak sabahan language coz that number for sure from sabah...Masa aku jawab tu dia terus tanya aku di mana and ask me if aku mahu jual no pon aku atau tidak...Aku pun bingunglah sekejap, hahaha then aku pun tanpa berfikir panjang terus jawab "tidak"...That time he still not offer me any price, he just ask me how much i want to sell my number to him..But aku tetap cakap tak nak jual...

But, a few days later he call me again, he offer me RM300 for my number, aku pun tercengang, betulkah no aku ni bernilai sangat..hahahaha...Tapi dengan selamba badaknya aku jawab, "Tidak"..Aku dengar suara dia kecewa..."Oh..ok..thanks"...

After that, last friday he call me, he asked me if im going to pesta keaamatan, i said "no", aku still di k.L ni keja...but aku bagitau dia yang aku balik sabah, next month...When i said im going to sabah next month, suddenly he offer me something big big...He said "Ko dak mau jualkah, no pon ko tu, aku bagi RM500.".. WOW WOW...Semakin besar offer dia bagi...Tapi aku tetap juga dengan pendirian aku tak nak jual no pon aku ni...akakakaka...but he said, think about it and if you want to sell it just give me a call....i said OK...



Tu jak lah aku leh story setakat ni, so story pasal no pon ni akan bersambung selepas aku balik dari sabah nanti..Aku akan tanya dia sama ada dia mau up lagi or maintain RM500 tu and may be if he offer me RM800+ i will think about it...akakakakakaka



**Dont be Greedy, Greedy Make You Mati<--for me...hahaha

4 Response to My Phone No = RM500 or RM500+

May 17, 2010 at 8:55 PM

bleh tahan kau hhehe

May 18, 2010 at 12:27 AM

hehehe...bolehlah juga...hihihii

May 18, 2010 at 2:30 PM

hati hati ya..mungkin dia ada niat jahat.?

May 18, 2010 at 5:35 PM

Thanks Sebab Mengingatkan...