Thursday, January 28, 2010

Is There Any Hope??

2

Is there any hope for me to be strong untuk meneruskan langkah dalam hidupku and to give my family a better life especially for my beloved wife. Every step i take i must be strong to face it, apa saja yang bakal berlaku aku harap dengan restu dan sokongan from my beloved wife and my family seharusnya menjadikan aku lebih tabah..

People said "HOPE IS EVERYWHERE" but to get it you must face the hard way first. It will make you more stronger untuk menghadapinya.. Aku mengharapkan, selepas jalan berliku yang aku lalui yang penuh dengan cabaran dan dugaan, dan pada penghujung jalan tersebut ada satu sinar yang dapat membuatkan aku mengukir sebuah senyuman lega..

INSYA'ALLAH

"Jangan meletakkan harapan yang tinggi terhadap sesuatu tapi yakinlah pada apa yang kamu lakukan, kerana harapan itu boleh muncul tanpa kita duga"

2 Response to Is There Any Hope??

January 28, 2010 at 10:08 PM

mana ko dapat skin ne boss hehe

January 29, 2010 at 4:21 PM

Aku main ambik jak ni bos..hehehe..
Hari tu ada link dia di bawah sekali tapi aku delete sudah..ahahhaha..