Thursday, February 04, 2010

Cerita Hari Ini!!!

3
Assalammualaikum Dan Salam 1 jak Malaysia..

Tiada apa juga yang mau di cerita ni just wanna story story about my diri yang tak sedar diri tapi bukan lupa diri kerna aku masih ingat siapalah diri ini..huu haa...

Hari ini aku masuk office jam 10.20 a.m...hehehehe..Bukan sengaja mau masuk lambat tapi sudah mmg terlambat nak buat macam mana..Bukan apa, aku lambat terbangun apa tidaknya semalam cadang mau sleep awal tapi mata pula yang tak tutup tutup so layan jer lah...kikikiki..layan punya layan sampai jam 3 4 pagi..fuhhhh...mataii....

Bila nampak jer jam 3.60 aku pun terus tutup pc dan tidooo...mimpi apa aku semalam pun aku dak ingat tapi rasanya teda mimpi pun tapi kenapa aku boleh lambat terbangun..penat kalikan...alarm yang aku set pun "haram jadah" sikit pun tak dengar..

Bila aku terWake Up jak terus tengok telefon, mak aiii 9.30 hahahaha...cepat cepat p mandi then siap siap then zalanlah keja..sampai opis jam 10.20, aku bernasib baik sebab bos teda and senior2 pun teda..akakakaka...nasib ku sungguh baik..

**p/s::padahal bos ada pun aku tak kisah...huuu haaa

3 Response to Cerita Hari Ini!!!

February 4, 2010 at 10:06 PM

cissss.. nasib baik aku MC ne hari hahaha.. wei mo aku kasi bangun ko kaa?? aku ok ja kalau ko suruh kasi wake up pakai air haha...

February 4, 2010 at 10:12 PM

kasi wake up jak masa ko mau jalan sudah..tapi jan pakai airlah..
Nnti terus pakai baju n jalan tu lau ko kasi wake up pakai air..hahahaha

February 4, 2010 at 10:15 PM

beresss.. bisa d atur tu jooo hahaha